perjantai 4. marraskuuta 2011

Kuinka tässä nyt näin kävi? :O

No heipä hei...

Onnistuin jotenki hienosti poistamaan blogini! Ei tunnu oikein mukavalta tajuta, että blogi jota olet työstänyt katoaa silmiesi edestä :( Onneksi tärkeimmät kuvat jne. ovat tallennettuina koneen tiedostoihin :') Noh, haluatte varmaan kuullla myös tämän koko tarinan, siis tästä poistojutusta. Teimme juuri HansQun kanssa piirtovideon valmiiksi. Niin, se piti saada YouTubeen, mutta en muistanut vanhan tilini salasanaa. Okei, päätimme tehdä uuden tilin samalle s-postille, niin sen iän kanssa hieman möhlin ja Google päätti sitten poistaa blogini, kun huomasi, että olen alle 13-vuotias O.O


Täällä Panfussa on hieman yksinäistä, näin yöaikaan :D 
 Niin ja tämä blogi pitää saada blogilistalle... Saan nyt uurastaa tämän kanssa ja aloittaa totaallisesti pohjalta :// Lukijat meni... postaukset.. kommentit... huhhuh.



Otettii bollyn kaa pieni tuijotuskisa, minä tietty voitin, mutta on se kova :DD

4 kommenttia:

  1. Kivaa, kunjaksoit alottaa uudenblogin:D

    VastaaPoista
  2. Voi Black... varmaan ikävää kun blogisi poistu. Mulla meinas käydä kerran silleen melkein, mutta sit sain mun blogin takas. :()

    VastaaPoista
  3. nojes google ;o nyt tein sen ravipostauksen jaja peelusta on nyt uus kuva sukupostissa :p jaja peeelun kuvia on siinä postauskes jaja liity mun lukiaksi jaja liityin sun lukiaks jaja huomenna nähään AVIOMIEHENI 1

    VastaaPoista
  4. Moi Blackis bloggis, voitko osallistuu mun lukija-kisaan? Sen löydät siitä sivupalkissa olevassa jutusta, josta näkee postausten otsikot. Paina lokakuu ja eti lukija-kisa, olisi kiva jos osallistuisit! ;)

    VastaaPoista

Mukavaa, kun kommentoit =]